Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Magyar névnapok, ünnepnapok a Google naptárból az iOS-re CalDAV-ban

Google Exchange megszűnése után CalDAV beállítással tudtam szinkronizálni az iOS eszközei. a Google naptárral. Erről itt írtam. Beállítás után viszont nem jelentek meg a Magyar névnapok és a Magyar ünnepnapok amiket szívesen láttam eddig a naptáramban. (Ezeket a naptárakat a Google naptárban vettem fel a naptárjaim közé asztali böngészőben, a Google naptár beállításai között) Mit kell tenni? Olvass tovább...

"iPad, iPhone, iOS  oktatás kezdőknek, haladóknak, szinkronizáció, programok használata, eszköz kezelés. Egyéni foglalkozás, személyes tanácsadás: http://tabladoki.com "
Az iPad-en bejelentkeztem a Google accountomba és utána megnyitottam a https://www.google.com/calendar/iphoneselect linket. Itt megjelent a Google accountomban található összes általam létrehozott, vagy felvett naptár. Itt bepipáltam a Magyar névnapok és a Magyar ünnepnapok előtti jelölőnégyzetet és azóta megjelennek a naptáramban.  Hallelújah! Remélem tudtam segíteni! :) 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hasznos volt, koszonom!

Tara írta...

Egyszerű Névnapok

Megjegyzés küldése