Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Camera Kit és a külső winyó

Megint megkérdőjeleztem a jailbreak nélküli gépet. Most biztosan mosolyogsz rajtam, hiszen pont az előző írásomban ecseteltem a biztonság fontosságát, de most egy olyan funkcióra, olyan kiegészítőre bukkantam aminél el kell gondolgozni és mérlegelni kell a rizikó es a funkció között.

Van olyan oldal ahol egyenesen a legfontosabb kiegészítőnek tartják a Kamera Kit-et. Ez nem más, mint az iPad csatlakozójába illeszthető USB csatlakozás, vagy SD kártya hely.

A Camera Kit-tel pillanatok alatt tudod a nyaraláson készített fotóidat az iPad-re másolni, de nem ez a legfontosabb. Kapsz a géphez egy USB csatlakozást ami hiányát az iPad egyik legfontosabb negatívumaként emlegették.
Mit tudsz kezdeni vele? Usb-s billentyűzetet köthetsz rá, fényképezőt usb-n, vagy összeköthetem az iPhoneommal és kábelen keresztül importálhatom a félnyképeimet ha nincs a közelben wifi hálózat.
És most jön a fekete leves. Külső háttértárat is kapcsolhatsz az iPad-hez, akár egy winchestert is, de ehhez Jailbreak kell. A büdös francba. Mennyire jó lehet az összes zenét, filmet, fotót a külső vinyón tartani és ha kell rákötni a pad-re. Ehhez viszont törjem fel a gépet?
Vagy törjem fel, de ne telepítsek, csak hivatalos appstore-os programokat? Na szóval itt a dilemma.
Jelent a jailbreak nélküli gép akkoora biztonságot, ill. a jailbreak-elt gép mekkora kockázattal jár? Megéri-e a külső tároló használata ezt a rizikót? Van-e rizikó, vagy csak én vagyok paranoiás? Sok a kérdés.
Ennek még utána kell néznem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én mostanában gondolkoztam el iPad vásárlásán, és amit itt boncolgatsz az nagyon érdekel engem is sikerült valamelyik álláspontra jutnod?
jailbreak és külső tároló használtata, vagy enélkül is megoldható?

Üdv, Gergő

iPadavan írta...

Feldugom a gépem a laptopra és átmásolom a filmeket, zenéket, stb.
Ha mellettem van a laptop, akkor wifi-n keresztül streamelem a filmeket az iPad-re és nincs szülkség másolgatásra. Az az igazság, hogy nem hiányzik a külső winyó. Bár egyszerűbb lenne az élet, ha nem kellene mindent iTunes-al feltölteni, hanem közvetlenül is elérhető lenne, de ezért nem fogom feltörni.
Vagyis nekem a biztonság és a stabilitás többet jelent. Remélem tudtam segíteni :)

Megjegyzés küldése