Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Játékok iPaden?


Vonaton zötykölődöm hazafelé, és nálam van az iPad, mivel általában már minden utazásomra elkísér, és eszembe jutott, hogy milyen régen írtam az iPadavan oldalára, pedig már megint felgyülemlett néhány dolog, amit szerettem volna megosztani. Ezek közül az első egy kicsit rendhagyó lenne, ugyanis gyorsan négy darab játékot szeretnék bemutatni. Mikor vettem az iPad-et, egy célt tudtam biztosra: hogy nem játékra veszem, vagy ha játszanék, akkor is csak ingyenessel, nem akarok én játékalkalmazásra költekezni, akkor már hasznosabban is tölthetném az időt. Azonban volt egy valami, amire nem gondoltam, hogy az iPad-del elvihetem azt az élményt máshova, amit gyakran csak karácsonykor, vagy más ünnepnapokon éltem át: ez pedig a társasjátékozás.


Még tavaly ősszel volt az EA-nak egy nagyobb szabású akciója, 0.89 €-ra vitték le az árakat, aminek keretében megvettem a Monopoly, Monopoly Here & Now, Millionaire, és Risk társasokat. Életem egyik legjobb döntése volt, ez egy hónappal később be is bizonyosodott. Karácsony után, a két ünnep között utaztunk Budapestről vidékre néhány barátommal, és gondoltam, ha már megvettem az appokat, akkor próbáljuk is ki: a négy órás úton hármat Monopoly-val, egyet Risk-kel töltöttünk el, közben az iPad hangszórójából zenét hallgatva, hihetetlenül jól elvoltunk. Megvannak az előnyei az iPad-en való társasozásnak: egyszerűen lehet bárhova vinni, bármikor el lehet menteni, folytatni a játékot, ha félbe kell hagyni, 5 másodperc az elindítása, nem kell előkészülni, bármikor kéznél van, stb (és egységesek a szabályok, az iPad diktál mindent).

És hogy az alkalmazások minőségéről is legyen szó: a grafika kiváló mind a négy játéknál, igazságos a dobókocka (bár produkál érdekes dolgokat, háromszor duplát dobni mindig gyanús - de a végén statisztikával mutatja, hogy igazságos volt), lehet egy személynek is játszania, ilyenkor választhat megfelelő számú ellent, lehet tabletop módban játszani, vagyis körbeülitek, vagy "továbbadogatósan" is. Később megvettem kég két társast, a Scottland Yard-ot, és a Game of Life-ot, egyikben sem csalódtam, aki nem ismeri őket, feltétlen nézzen utánuk. Még egyet szeretnék majd, a Catan telepeseit, régi klasszikus, egyik kedvencem, csak egy akcióra várok...

Monopoly

Risk


Scotland Yard

Rodosto

3 megjegyzés:

iPadavan írta...

Köszi az írást Rodosto!

rodosto írta...

Elnézést, hogy elmaradtam télen és tavasszal, de legalább összegyűlt pár hasznosabb dolog ;)

alba95 írta...

Még ajánlom az activityt ami magyarul is tud, szintén 300 ft-os árkategória.

Megjegyzés küldése