Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iPad2 csatasorban

Imádom. Akiegyszer belekostol, az tudja miről beszélek. Nincsenek nagy terveim, mint megosztani azokat az örömöket, felfedezéseket amiket ez az apró csoda rejt azokkal akik szintén napi szinten tapogatják, vagy csak érdeklődnek utána.

Kb egy hónapja jutottam hozzá. Évek óta használom legnagyobb megelégeésemre az iPhone-om, és végre sikerült szert tenni egy iPad2-re. 32Gb (a kompromisszumok miatt) és nincs benne 3G.
Ha Te választasz készüléket jól gondold át, hogy mire, hogyan és hol fogod használni.
Én legtöbbször (az esetek 90% -ában) wifi-n lógok. A maradk 10%- ban úton vagyok, így csak akkor kell net, ha valami nagyon sűrgős. Ehhez pedig ott az iPhone4 internet megosztvása, a wifi hotspot. Teljesen felesleges lett volna a 3G-s verzió + 50e forintért. A GPS-t sajnálom belőle, de vezetés közben úgysem az iPad díszeleg a szélvédőn, hanem a telefon a konzolában. Szóval maximálisan elégedett vagyok ezzel a konfigurációval.

Az iPad használata nem úgy működik, hogy kicsomagolom és mindent tud, de valójában szinte mindenre feladatra alkalmassá teszi az a többmillió app amit az appstore kínál.
Nekem nagyjából egy hónap volt, mire az elvégzendő napi teendőimet iPad kompatibilissá tudtam teeni. Ez azt jelenti, hogy megtaláltam a legmegfelelőbb, leghasználhatóbb alkalmazásokat és módszereket amikkel a laptopom kiválthattam.

Így írás közben tódulnak fel a gondolatok, hogy mennyi mindenről is tudnék írni ezzel kapcsolatban.
Miért is kell iPad, ha mindent kényelmesen meg lehet oldani a laptopon kompromisszumok nélkül?
MERT KÜTYÜBUZI VAGYOK! Ez van. :) van aki az autójára költ százezreket, milliókat, van aki a divatot majmolja és a legújabb cuccokban flangál, van aki az otthoni házimozi rendszerére költ, vayg elissza, eldohányozza, én meg bökdösöm a kütyüim egész álló nap :) ez legyen a legnagyobb bünöm.

Rengeteg tapasztalatot, felfedezést, megoldást, ötletet tudok veled megosztani ez ügyben. Ez a jövő, ez egyértelmű. Majd még mesélek, de most megnézem, hogy is néz ki ez a blog és beállítgatom a részleteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése