Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Looptastic HD - iPad a komlett zenekar

Több, mint 23 éve csapatom a partykat a klubokban mint dj. Ez itt csak annyiban lehet érdekes, hogy kiderüljőn belőlőle, hogy nem vagyok már teenager és az is, hogy mindig is érdekeltek a technikai újdonságok. Számomra az iPad mint zenelejátszó berendezés is több egy iPod lejátszónál. Lassan kezdek tapogatózni, hogy mire, hogy lehet használni a dj pultban. Ennek legkevésbé a feleségem örül, mert a számláról apró cseppekben csorog át a lé az iTunes számlára, de akkor sem fogom Jailbrekelni a cuccost. Majd egy későbbi bejegyzésben ezt is megindoklom, hogy miért.
Tegnap meg is kaptam a magamét. Kissé duzzogva mondta, hogy "nem foglalkozik velem a férjem". Miért is? Találtam egy programot ami jó néhány órára lekötötte a figyelmem. Ez a Looptastic HD.
Ha egy új programot találok (és nem ingyenes) akkor először rákeresek a youtube-on, hogy mi is ez, hogy müködik. Kiváló marketing egy jó youtube videó. Egy csomót megnéztem ezzel kapcsolatban, már nem is emlékszem melyik volt a döntő, de megvettem a programot.
Ez egy live-act loop program, vagyis előre megszerkesztett adatbázisból, különböző loopokat, groove-okat, hangokat, effekteket játszik a szerint, hogy én hogy állítom be. Sajnos a kezdeti adatbazisában elég kevés loop set van, de fizetőseket és ingyeneseket is lehet letölteni hozzá. Belevetettem magam az élő zenekavalkádba és sajnos csak több órányi zenélés és néhány fizetős loop csomag megvásárlása után olvastam utána és jöttem rá, hogy saját hangrészleteket, hangszereket is tudok bele importálni wifin keresztül asztali gépről. Ez ismét néhány órás fellelkesülést eredményezett amíg a PC-ről Vegas prg segítségével különböző számokból kivágva a groove-okat átimportáltam.
Az élő mixet rögzíteni is tudom, de még azért ismerkedek a programmal. Aki szeret zenélni, szereti élőben megalkotni a dolgokat, annak melegen ajánlom.
A programhoz van egy szerkesztő verzió is, ahol az élőben elkészült cuccot utólag tudod finomítani, a hibákat ki tudod javítani, stb. A lerögzített anyagot kimentheted, és már írhatod is lemezre, vagy tolhatod fel a internetre. A program honlapját itt találod: http://www.soundtrends.com/
Csatolok egy demó videót és néhány képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése