Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Miért nem veszek New iPad-et?

Nem veszek.
Tegnap végignéztem az Apple közvetítést. Az almaguruk el voltak tőle ájulva. HAndrás szerint egyszerűen tökéletes a 3. tábla. Nekem mégsem kell. Ez mondjuk így nem igaz, mert elfogadnám, de jelen pillanatban úgy gondolom, nem fogok venni. Nekem csalódás volt az új iPad.
Igazából csak azért volt csalódás, mert -bár nem akartam- megint magával ragadott az a hype ami a bejelentést övezte. Nem volt semmi korszakalkotó, nem volt az a húwazzenekemezkell érzés. Számomra nem hozott semmi olyan technikai innovációt ami miatt most meg akarnám erőltetni magam, hogy megvegyem.
Retina display-t kapott. Ok-ok, szép lesz a kép, de nekem a mostanival sincs semmi problémám.
Gyorsabb processzort kapott, ez is szuper, de a mostani is elég gyors nekem.
4G LTE szupergyors internet kapcsolódásra képes. Magyarországon? Talán Budapest egy-két belvárosi kerületének a megfelelő utcájában. Az ország nagy részén még 3G sincs.
Kapott nagyobb hátlapi kamerát. Ez kellett bele, mert a mostani az szégyen, de nem is akarok vele fotózni, mert arra ott a fényképezőm, vagy az iPhone-om.
Ezeken kívül semmi extra. Szóval nem veszek New iPad-et, mint ahogy nem vettem iPhone 4S-t sem. Viszont kíváncsian várom mit hoz a jövő.
A tegnapi keynote-ról csak annyit, hogy én vártam volna valami extrát. Valamit amivel azt mondják az embereknek, hogy Steve Jobs nélkül is van Apple és azok az emberek akiket összeszedett egy kupacba, azok tudnak zseniálisat, megdöbbentőt, meghökkentőt nyújtani. A tegnap este nem ilyen volt. Az hagyján hogy nem volt a végén One more thing..., de még nevet sem kapot az új iPad. Ill New iPad lett a neve. Bravó! Ennyit az innovációról.
Köszönöm nem kérek újájpedet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése