Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Flash iPadre - jailbreak nélkül

Régóta nem írtam semmit, mert el voltam veszve a dolgaimban, pedig jópár érdekesség történt velem/az iPaddel az utóbbi másfél hónap alatt, de remélem, hogy ezekből egy párat a téli szünet alatt be tudok nektek is mutatni.

A legelső ezek közül, hogy VAN FLASH iPad-re JAILBREAK NÉLKÜL! (Azért csupa nagybetű, mert körübelül így érintett engem, mikor megtudtam). Soha senki nem mondta nekem ezt, mikor megvettem a készüléket, akkor annak a tudatában vásároltam, hogy az összes flash alapú oldaltól, tartalomtól szépen elbúcsúzom. Pedig rendesen (úgy tűnik nem eléggé?) körbejártam a témát, de az elismertebb magyar mobilos oldalakon tesztekben mindig úgy szerepelt, hogy flash az nincs.
"iPad, iPhone, iOS  oktatás kezdőknek, haladóknak, szinkronizáció, programok használata, eszköz kezelés. Egyéni foglalkozás, személyes tanácsadás: http://tabladoki.com "
Nem is lesz. Meglett az iPad, használtam fél évig, ha véletlenül flash közelbe értem, akkor pedig szomorúan néztem, hogy majd ide a számítógépen visszatérek. Erre jött a meglepetés, mikor az egyik ismerősöm felhívta a figyelmem arra, hogy van flash. Először azt hittem viccel, vagy jailbreak-re gondol, de utánna mondta, hogy töltsem le az iSwifter alkalmazást. És valóban, mikor rámentem próbaképp egy-két oldalra, a flash alapú videók, játékok, minden működött (még a rakás flash alapú reklámtenger is). Kicsit utánnanéztem a dolognak, és ráakadtam a Puffin nevű böngészőre, ami már sokkal jobb vétel. Míg az első rossz minőségű, kegyetlen lassú, addig a Puffin relative gyors, bár sebességben nem veszi fel az versenyt mondjuk a Safarival, de teljesen a használható kategórián belül van. A videók mennek rendesen, de mondjuk egy élő adás már szakadozik, de nem vészesen. Érdekesség, hogy a kezdőfelület határozottan a windows 8 start képernyőjére emlékeztet... Mindkét böngésző kipróbálható ingyen, de én a másodikat javaslom.

Biztos vagyok benne, hogy valakinek a flash iPad-re nem újdonság, de ha jól sejtem, akkor sokaknak mondtam (remélem) újat, esetleg potenciális vásárlók is meggyőződhetnek róla, hogy a flash az nem csak más tabletek kiváltsága. Az hogy én is tájékozatlan voltam, azt félig magamnak is köszönhetem, mert angolul beütve a google találatai kihozzák elsők között, hogy igenis, van flash iPad-re, de ezt magyarul megtéve már csak egyetlen egy(!) találat van az első oldalon, ahol leírják a flash elérhetőségét iPad-re, a többinél már csak azt olvashattam, hogy nincs. Végül megvettem-e a böngészőt? A válasz: nem. Letelt a 14 nap próbaidő, én meg letöröltem, mert egy-két videón kívül valójában nem volt rá szükségem. De ha valakinek tényleg szükséges a flash, annak ideális választás.

Rodosto



windows 8 felület...


dedikált teljes-képeryős mód

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése