Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Air Video alkalmazás

Betegeskedtem a minap.
Ez az influenza jellegű náthás, köhögős cucc nem akart távozni a szervezetemből. Napokig betakarózva feküdtem, inhaláltam, izzadtam, kúráltam magam. Mellette sokat olvastam, interneteztem, rendbe raktam a dolgaim, cikkeket írtam (még ide az iPadavan-ra is jutott belőle). Szerencsére a munkám napi elvégzéséhez elég egy laptop.
Amikor már belefáradtam a gépelésbe, a kattintgatásba, a gondolkodásba, megnéztem egy-egy filmet. A filmeket továbbra is a laptopomra töltögetem, de sokkal kényelmesebb iPad-en nézni. A laptop had izzadjon a másik szobában.
Az Air video wifin továbbítja (streameli) a filmet az iPad-nek.
Egy jó minőségű fejhallgatóval a fejemen, a mellkasomon 20-30 cm távolságra az iPad olyan élményt nyújt, mintha egy nagyképernyős házimozit néznék 2-3 méterről.
Erről már írtam egy régebbi cikkemben, de ismét elővettem, mert a múlt héten napi szinten használtam: "Filmnézés ágyban, fekve"
"iPad, iPhone, iOS  oktatás kezdőknek, haladóknak, szinkronizáció, programok használata, eszköz kezelés. Egyéni foglalkozás, személyes tanácsadás: http://tabladoki.com "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése