Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iPadavan oktatás

Először is BUÉK! Másodszor, az iPadavant nem hagytam abba.
Az előbb beszélgettem Gáborral, aki elmondta, hogy rendületlenül, minden nap látogatja az oldalt, hátha megjelenik egy új bejegyzés. Gáborral a jövő héten találkozom hogy egy személyes beszélgetés során tehesse fel nekem a bejegyzésekkel kapcsolatos kérdéseit. Az elmúlt hónapokban ő a sokadik látogatónk aki szívesen találkozik velem, hogy ismereteit bővítse.
Ha kezdő alma felhasználó lennék lehet, hogy Én sem biztos, hogy nyilvánosan fel merném tenni a kérdéseim. Inkább választanék egy ilyen sokkal közvetlenebb lehetőséget.
Ma megnéztem az iPadavan statisztikáit. Az utolsó bejegyzés éppen egy hónappal ezelőtti (dec.26.) Ennek ellenére napi 4-600 oldalmegjelenítést regisztrálok. Az analytics szerint napi 150-200 látogatóm van úgy, hogy semmi frissítés nem történt egy hónapja. Ezeket lehet, hogy a Google keresőben elért nagyon jó helyezésünk hozza, de lehet, hogy sokan vannak olyanok is mint Gábor, aki napi szinten figyeli, hogy mikor jön a folytatás. Ez erőt ad és ezért ragadtam tollat billentyűt.
Köszönöm nektek, akik kitartotok a blog mellett! :)
iPadavan

Ha érdekel az egyéni oktatás itt érdeklődhetsz: ipadavanblog@gmail.com

1 megjegyzés:

Unknown írta...

igy van, naponta ellátogatok az oldalra én is)

Megjegyzés küldése