Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Collstok az iPad-en

Photo Measures
Az öreg ácsok még használnak collstokot. Biztosan te is emlékszel rá. Egy fa mérőeszköz amit harmonika mód lehet összehajtogatni. Ez a neve a programomnak amire szeretném felhívni a figyelmed.
Költözés, lakberendezés, bútorvásárls előtt állóknak kötelező darab. Ne okozzak senkinek csalódást, gyorsan az elején elmondom, nem méri meg a lefényképezett tárgyakat, csak dizájnosan megjeleníti az általad megszerkesztett méreteket.

Több, mint 10 éve koptatjuk a kanapénkat. Megérett egy cserére, vagy áthúzásra. Régen ennek úgy indultam neki, hogy kézzel skicceltem egy kanapét az irkámra és ceruzával beméreteztem. Ebből azután vagy láttam, hogy mi és hogy is van, vagy elvesztem a görbe vonalaim kuszagubancában. 2011-ben azonban igyekszem nem használni semmi papirt.

Ha már egyszer vettem egy ilyen ku*va drága ipadet, akkor csak nem fogok firkálgatni :) van erre több alkalmazás is. Mint minden esetben itt is több programot kipróbáltam. Szerencsére a legtöbbnek van ingyenes kipróbálható verziója. Ennél maradtam. Már nem emlékszem miért, de gondolom a kezelhetősége és a méretek megjelenítése volt a fő szempont.
Mi a teendő?
Elinditod a programot és készítesz egy fotót a szobáról, egy részletéről, vagy egy bútor darabról. Utána a képen a műszaki rajzokból ismert mérő vonalakkal tudod beméretezni, feliratozni a képet. Így amikor elmentünk a bútor asztaloshoz, egyértelműen tudtam mutatni, hogy mire van szükségem. Nem kellett mutogatni, magyarázkodni, minden szükséges adat ott volt a képen.

A képeket különböző kategóriákba tudod rendezni. Pl: ház méretezése, szobák, bútorok, stb. Egy gombnyomással lehet fotóként menteni, vagy emailként elküldeni.
A program jelenleg 4€ a magyar storeban. Szerintem megéri. Egy mozijegy ára és telepíthető iPad-re iPhone-ra egyaránt. Persze ebből is van light verzió. Próbáld ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése