Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Szülői értekezleten iPad-del

Tegnap szülőin voltam a fiam középiskolájában.
Kérdés: Normális dolog 15-16 éves kamasz fiúknak 6-7. órába két egymást követő ének órát betenni? A tanárnő szent elhatározása, hogy végigveszi a tantervet, így ezeknek a lakli 'majdnemembereknek' tapsikolniuk és danolászniuk kell mutáló kapa hangjukon. Csoda, ha minden óra röhögésbe, baromkodásba és fegyelmezési problémákba torkollik? - Erről is szó esett. :)
Jó fél órával korábban érkeztem, így még kényelmesen olvasgattam a híreket kezdésig.
"iPad, iPhone, iOS  oktatás kezdőknek, haladóknak, szinkronizáció, programok használata, eszköz kezelés. Egyéni foglalkozás, személyes tanácsadás: http://tabladoki.com "
iPad-en jegyzeteltem. Az érintő ceruza ilyenkor nem csak hasznos, de elengedhetetlen kellék.
Programnak a Notes Plus alkalmazást választottam. A minap szomorúan láttam, hogy nem működik rendesen, de szerencsére megjött hozzá az ios5 frissítés és megint kiváló.
Miért ez és miért nem a UPAD amit a múltkor kedvencnek neveztem? Passz. Mindkettő tökéletes választás lehet. Ebben is van többféle toll méret, kiemelő filc, kézfej támasz, nagyító írásmód, alakzat felismerő, hangjegyzet funkció, stb. Ebben viszont nem lehet PDF-et importálni, vagyis meglévő PDF jegyzetbe nem tudsz kiemelni, vagy belefirkálni, mint a UPAD-ban. Az optimális az lenne, ha a két alkalmazást össze lehetne vonni. Amit tud az egyik, azt nem tudja a másik.
Talán azért ebbe írtam, mert ez előbb volt meg és a többi szülői jegyzete is itt volt ebben.
Előnyként tudom felsorolni a upad-dal szemben, hogy egy szövegrészt ha a tollal bekarikázok, akkor azt kedvemre mozgathatom, pozicionálhatom, vagy törölhetem. Ezt a UPAD nem tudja, pedig szerintem szuper funkció.
A jegyzetet az alkalmazásból PDF formátumban egy-két kattintással email-ben elküldtem a feleségemnek, bár nem biztos, hogy ki tudja hámozni a macskakaparásom.
Azt vettem észre az utóbbi időben, hogy nagyon 'zöld' lettem. Mármint környezetvédelmi szempontból. Miattam nem kell őserdőket pusztítani, mert az én papírfogyasztásom már szinte csak a mellékhelyiségre korlátozódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése