Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iPadavan videók

Jönnek az iPadavan videók! Elsősorban azoknak akik utálnak olvasni, másodsorban nekem, aki szívesen videózok és sokkal több mindent tudok elmondani szóban, mint leírni blogban. Természetesen Youtube-on lesznek elérhetők, és beillesztem ide őket az oldalba. Miért is csinálom?
Mielőtt megveszek egy programot, alaposan tájékozódom utána. (Ez nem mindig igaz, van amikor csak a kíváncsiság hajt.) Ha mégis utána nézek, akkor egész biztos a Youtube-on kezdem. Beírom a program nevét és az iPad kulcsszót, majd végigböngészem, hogy ki és mit rakott fel róla.
Van, hogy így találom meg a program hivatalos demóját, de sokszor sokkal többet mutat az, amikor valaki használja és megmutatja. Szóval felállítottam az iPad-et az íróasztalomon, letettem elé az iPhone-t és REC! Az első videót egy könnyed témával, egy játékprogrammal kezdtem. Lerögzítettem, és az iMovie alkalmazással vágtam meg a telefonomon. Nem vagyok gyakorlott iMovie felhasználó, de szerintem később jobb lesz. Szerintem elsőre ha nem is jó, de vállalható lett a videó! A telefon most renderel, és tölti Youtube-ra, vagyis hamarosan kitehetem az első iPadavan videót amit remélem még sok követ.
Ne fojtsd magadba a véleményed! Az építő jellegű kritikát szívesen veszem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése