Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Köszönöm Deniss!

Life is Life - Levelet kaptam Life! (Opus 1985)
"Kedves iPadavan !
  Nagyon nagyon Gratula a website-hoz minden nap figyelem van-e új "hír",  számomra nagyon hasznos dolgokat olvasok!!
  ezt máshol találtam szerintem érdemes lenne közzétenni:
  
http://www.geeks.hu/hirek/111110_egyszeruen_bekapcsolhato_az_ios_5_panoramafunkcioja
  szeretném én is ezt beállítani magamnak.
Üdvözlettel,
 deniss         
"
Válasz:


Kedves Deniss!
Köszönöm a leveled, igyekszem a mindennapi életben használható információkkal szolgálni. Ez egy szubjektív iPad blog, vagyis én így nyomkodom. :)
A linked közzétettem, köszönöm szépen. Én még nem próbáltam ezt a funkciót, de nem is mozgatta meg a fantáziám, ezért nem írtam róla. Ritkán készítek panoráma képet és van hozzá több, kellemesen használható alkalmazásom az iPhone-ra. Az iPad kamerája pedig annyira botrányos fényképeket készít, hogy inkább a telefonnal fotózok és átküldöm a képet a táblára.
Ha beállítottad magadnak, szívesen olvasnám róla a véleményed, majd írd meg!
Üdvözlettel: iPadavan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése