Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Display Recorder - Videó felvétel a képernyőről (Update!)

Update! Egy időre eltünt az alkalmazás az Appstore-ból. Most ismét letölthető, bár az ára borsos. 8€
Viszont ez legalább működik és frissítve van. A cég más, a kinézet is változott egy kicsit. Szerintem érdemes megvenni, ha valaki a képernyőjét akarja rögzíteni.

Ne reménykedj, nem így fogsz Youtube videókat rögzíteni (arra van más alkalmazás). A program a képernyő tartalmát rögzíti videó formátumban. El is készítettem vele egy bemutató videó blogot.
Sajnos az alkalmazásból nem tudtam feltölteni közvetlenóül a Youtube-ra, mert hibát írt ki (majd javítják), de megoldást jelentett, hogy a videót áttettem a Photo Library-be és onnan már simán feltöltöttem.
A rögzített videókat az iMovie-ba nem tudtam importálni, mert hibát jelzett, de a Real Director videó szerkesztő program tudta fogadni és ott tudtam simán szerkeszteni a felvett anyagot.
Ez még a program 1.0.0-ás verziója, tehát biztosan jön hozzá majd frissítés.



8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello! El tudnád küldeni nekem ezt a háttérképet? Köszönöm szépen előre is! Gábor szentelekig@gmail.com

iPadavan írta...

Elküldtem :)

Stephen Elias írta...

Ritkán, de hasznos lesz e program nekem is. Köszönöm az infót.
A cikk elején említett youtube videók rögzítésére New iPad(3.gen.) mely programot ajánlod? Köszi előre is.

iPadavan írta...

Youtube videók rögzítésére szerintem jelenleg a VDownload+ a legjobb.

Unknown írta...

Sajnos én nem találom már az appstore ban ezt az alkalmazást pedig most jol jönne

iPadavan írta...

Tényleg levették az AppStore-ból. nemtudom miért.

Stephen Elias írta...

Valóban van még hová fejlődnie az alkalmazásnak. Azért jó, hogy már van. Köszi.
U.i.: Autós vagy épületklímás? (2.35) :)) Ezt nyugodtan töröld a hozzászólásomból.

rodosto írta...

Letöltésre az iSafePlay alkalmazást valamint a Media Downloader-t ajánlom. A VDownloader+ újra elérhető Video Downloader Super Lite néven, de az ingyenes verzió csak 10 videó tárolását engedi... Az iSafe az ingyenes, a Media Downloader, (amit jobban szeretek használni mert átláthatóbb) pedig most féláron van :) Az utóbbi kettővel lehet más alkalmazásba átküldeni a letöltött videót (a VDownloader-nél az igyenesben nem, a fizetőst pedig nem tudom :) )

Megjegyzés küldése