Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iPad üzleti mappám

:) Egy mosollyal kezdem, mert ha ránézek a mappára, kiderül, hogy nem vagyok nagy üzletember. Nincsenek tőzsdei árfolyamok, nincsenek elemzések, csak néhány app amik az Én mindennapjaimat segítik. Nézzük, mik ezek:
  1. OTP Bank: Ezt szeretem, használom a leginkább. Szinte mindennapos használat. Az OTP-s számla egyenlegemet és a pénzmozgásokat tudom nyomon követni az egyszerűsített bejelentkezéssel, továbbá a már létrehozott űrlapjaimmal tudok utalást kezdeményezni. Biztonsági bejelentkezéssel egyéb addig korlátozott műveletet is végezhetek, ehhez mobil telefon kell, mert sms-ben kapom a biztonsági kódot. Erről egy korábbi bejegyzésben már írtam.
  2. HomeBudget: Háztartási pénztárkönyv. Itt vezetheted napi szinten a kiadásokat és a bevételeket. Régen a szüleim a kockás füzetben készítették el ugyanezt. A program teljesen testre szabható. Szerintem ezt érdemes választanod, ha ilyenre vágysz, elég sokat kipróbáltam.
  3. MoneyBook: ...ez nem is tudom, hogy került ide. ez iPhone app, és nem is használom. pff
  4. Magyar Appok: Rendszeres frissítésű alkalmazás az Appstoreban megjelenő magyar fejlesztésű alkalmazásokról. Érdemes böngészni, vannak benne jó dolgok.
  5. AppShopper: Szintén az Appstore alkalmazásai között böngészhetünk vele különféle szűrők alapján. Amit szeretek benne, hogy az alkalmazásokban megjeleníti, hogy mikor milyen leértékelések voltak. Kívánságlistában beállíthatjuk, hogy értesítsen, ha a megvásárolni kívánt alkalmazásunkat leakciózzák.
  6. Go Daddy: Több domain nevem is van. A legtöbbet a Go Daddy domain regisztrátornál vettem és ott kezelem. Ez az Ő dedikált iPad alkalmazásuk. Ritkán használom, mert a webes felület is iPad kompatibilis és tök jól kezelhető.
  7. iTunes: gyári app

1 megjegyzés:

Stephen Elias írta...

Hmmm, ez a HomeBudget felkeltette érdeklődésem, ki is fogom próbálni. Régen próbáltam bevezetni ilyesmit a háztartásomba, de csak a fogyasztásmérők állásának excel-táblázatos jegyzeteléséig jutottam. :)

Megjegyzés küldése