Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Római séta ios6 térképen

Ezen én konkrétan beszartam. Azért kezdem ilyen vulgárisan, mert ennyire döbbenetes. Adhatnám azt is a bejegyzés címének, hogy az "Apple megint utat mutat", vagy hogy "Ettől lehidalsz" esetleg csak annyit, hogy "Hihetetlen". Sok fényképet láttam már az Apple új térképéről, a 3D-s városnézetről, sőt amikor letöltöttem az ios6-ot, ki is próbáltam, de akkor valamiért nem ütött így meg a látvány.
Miről is van szó? Fogtam az iPad-emet és tettem egy 10 perces kirándulást Rómában.
Mivel most jártam ott a nyáron, így frissek bennem az élmények. Ezt az iPad-es sétát lerögzítettem videóra, így Te is meg tudod nézni. Állat!

A sétát a Victor Emmanuel emlékműnél kezdjük, majd a Trevi kutat járjuk kőrbe. Utána a Colosseum falait csodálhatjuk meg, majd irány a St. Péter Bazilika és a Vatikán bejárata ahol a turisták rendszerint  sorban állnak (most nem), a végén pedig a Pantheon kuplás épületével búcsúzunk Rómától.
Így visszanézve nagyon durva a videó.
Többször meg kellett állnom, mert tölteni kellett az adatokat, pedig 120Megás internetem van és egy iPad2-ben izzott a processzor. Megveszem a legújabb kütyüt, beköttetem a leggyorsabb internetet és amikor már azt gondolnám, hogy nincs ami ezt kihasználja, akkor jön az Apple és megmutatja, hogy miért kell megint fejleszteni. Alacsony a wifi átviteli sebessége, lassú az internet, kevés a processzor, kicsi a videó teljesítmény, stb... Minek teljesen kiépíteni a 3D-s világtérképet, ha úgysem tudná letölteni mobilnettel az egyszeri felhasználó. Fanyalgunk, hogy nincs ilyen 3D Budapesten? Sok helyen még 3G sincs, akkor miért verjük magunkat?
Mire lesz ehhez alkalmas hipergyors internet az utcán, addigra a Te házad is rákerül az Apple térképre 3D-ben!
Ha tetszett a videó oszd meg a Facebookon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése