Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Google Adwords összeomlás iPad2-n

Nálam nem működik. Nem is működött. Rájöttem miért.
A cégemnél több Google adwords kampányt is menedzselek. Ezek felügyelete és szerkesztése napi elfoglaltságot igényel. Folyamatosan szenvedem, hogy ha iPad-ről akarom megnyitni a Goggle Adwords-öt, akkor összeomlik a böngésző. Nem egy, az összes. Már egy vagyont elköltöttem böngésző appok vásárlására, de egyik sem működik. Az utolsó megvásárolt böngészőben (Mercury) volt egy funkció amely bekapcsolása után rájöttem, hogy mi okozza a böngészők összeomlását.

A Google adwords-höz az iPad2-ben kevés a memória. iPad3-mal nem volt lehetőségem még kipróbálni, de az iPhone5-ben már több memória van és azon nem omlik össze a Safari sem.

iPad2 = 512MB RAM
iPhone5 = 1GB RAM
iPad3 = 1GB RAM
iPad Mini = 512 MB RAM
Ezek az értékek sajnos nem szerepelnek az Apple.com oldalon a technikai specifikációkban. Mivel az iPad2-őn össszeomlanak a böngészőim,  a Mercury böngésző pedig ki is írja, és az iPhone5-ben működik az adwords, így Én egyértelmű következtetésként vontam le, hogy az adwords akkora adatmennyiséget generál egy-egy megjelenítéskor, ami nem áll rendelkezésre az iPad2-ben. Az 512MB-ból a rendszere a futásához elhasznál kb 200MB-ot, de így is marad több, mint 300 mega, ha semmi más nem foglal a háttérben memóriát. Nem hinném, hogy az adwords 300MB-ot akar leadni a gépemnek, de az biztos, hogy a böngészők kevés memóriát foglalnak le maguknak a belső memóriából az adwords megjelenítéséhez. Nyilván nagyobb memóriából arányosan több jut a böngészőnek, így az nem omlik össze az adwords megnyitásakor.
Vagyis az iPad2-őn nem is fog futni az Adwords, hacsak nem készül hozzá nativ alkalmazás. Sajnos ilyet egyenlőre nem találtam az Appstore-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése